Obchodný referent

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• podpora obchodného tímu, príprava podkladov na obchodné porady + zápisy

• príprava reportov obchodných výsledkov

• príprava podkladov na obchodné rokovania

• komunikácia so zákazníkmi a prípadná osobná účasť na obchodných rokovaniach, poskytovanie konzultácií a poradenstva zákazníkom

• organizovanie a vedenie prieskumných projektov s cieľom podporiť rozhodovacie procesy pri marketingovom plánovaní a súvisiacich riadiacich procesoch, koordinácia a účasť na direct-mailových aktivitách

• využívanie informácií o trhu a konkurencii na zhodnotenie konkurenčnej pozície a získavanie výhod na trhu

• vyhľadávanie nových zákazníkov (cold-calling)

• samostatné vedenie pridelených obchodných prípadov

• evidencia a kategorizácia zákazníkov

• spracovávanie zákazníckych údajov, ich aktualizácia a úprava, práca s internou databázou

• práca so systémami verejne dostupných informácií (VO – ISZÚ, EVO, prípadne iné systémy pre elektronické VO, EKS, CKO, ORSR, ZRSR, FOAF atď.)

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v dynamickom kolektíve v menšej slovenskej firme

• služobný automobil, PC, mobilný telefón

• motivačný bonusový systém

• možnosť ďalšieho vzdelávania a osobného rozvoja

• flexibilná pracovná doba, home office

Mzdové podmienky (brutto): 1 200 EUR/mesiac + odmeny a bonusy

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Požiadavky na vzdelanie zamestnanca: stredoškolské s maturitou, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz: skupina B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• analytické myslenie

• tímový hráč

• organizačné schopnosti

• systematickosť, presnosť, zmysel pre detail

• veľmi dobré komunikačné a vyjadrovacie schopnosti v písomnej i verbálnej podobe

Kontakt: E-mail: office@kolas.sk