Obchodný referent
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• podpora obchodného tímu, príprava podkladov na obchodné porady + zápisy
• príprava reportov obchodných výsledkov
• príprava podkladov na obchodné rokovania
• komunikácia so zákazníkmi a prípadná osobná účasť na obchodných rokovaniach, poskytovanie konzultácií a poradenstva zákazníkom
• organizovanie a vedenie prieskumných projektov s cieľom podporiť rozhodovacie procesy pri marketingovom plánovaní a súvisiacich riadiacich procesoch, koordinácia a účasť na direct-mailových aktivitách
• využívanie informácií o trhu a konkurencii na zhodnotenie konkurenčnej pozície a získavanie výhod na trhu
• vyhľadávanie nových zákazníkov (cold-calling)
• samostatné vedenie pridelených obchodných prípadov
• evidencia a kategorizácia zákazníkov
• spracovávanie zákazníckych údajov, ich aktualizácia a úprava, práca s internou databázou
• práca so systémami verejne dostupných informácií (VO – ISZÚ, EVO, prípadne iné systémy pre elektronické VO, EKS, CKO, ORSR, ZRSR, FOAF atď.)
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v dynamickom kolektíve v menšej slovenskej firme
• služobný automobil, PC, mobilný telefón
• motivačný bonusový systém
• možnosť ďalšieho vzdelávania a osobného rozvoja
• flexibilná pracovná doba, home office
Mzdové podmienky (brutto): 1 200 EUR/mesiac + odmeny a bonusy
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Požiadavky na vzdelanie zamestnanca: stredoškolské s maturitou, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz: skupina B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• analytické myslenie
• tímový hráč
• organizačné schopnosti
• systematickosť, presnosť, zmysel pre detail
• veľmi dobré komunikačné a vyjadrovacie schopnosti v písomnej i verbálnej podobe
Kontakt: E-mail: office@kolas.sk